torsdag 1 juli 2010

VÄXJÖ STREET N' STYLE

På lördag är det dags för Växjö att få besök av Betongcupen. Det blir en fullspäckad dag i Spetsamossen Skatepark, som börjar med streettävling och allt som hör Betongcupen till, för att avslutas med efterfest på Kafé De Luxe. Precis som vanligt kommer No Limit vara på plats hela dagen. Besök oss i vårt tält, ta reda på allt roligt som är på gång, kolla in våra filmer och bli medlem i No Limit för ynka 20 kr. Bor du i Malmö så finns det ingen anledning till att inte åka dit, eftersom Bryggeriet arrangerar bussresa tur och retur till Växjö för en billig peng! Fullständig information hittar du här!

1 kommentar:

  1. ville bara säga att jag tycker ni är sjukt grymma! jag är en tjej på 18 år som har hört "du är för gammal för att börja skejta" alldeles för många gånger. jag hörde talas om er, jag köpte en bräda, hjälm, skydd och gick ut ensam på gatan. nu har jag åkt i några månader, en stadig ollie har formats och jag trodde aldrig att det skulle vara så här kul att åka bräda. som sagt, tack som fan och just keep going!

    SvaraRadera